De grootste naambordjeswinkel van Nederland

0 item(s) - € 0,00
U hebt niets in uw winkelwagen.
  • Betaal veilig achteraf
  • Voor 16:00 uur besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending

Veelgestelde vragen

Op welke manieren kan ik betalen?

Op dit moment is het mogelijk om op de volgende manieren te betalen.

1. iDeal
2. Vooruitbetaling via bank
3. Betalen bij aflevering (rembours). Let op: € 7,95 extra transactiekosten.
4. Eurocard/Mastercard
5. VISA
6. Paypal
7. American Express
8. Mr. Cash (België)

Is het veilig om met creditkaart te betalen?

Ja, dat is veilig. Waar u op moet letten is het `slotje` onderaan uw computer, zo weet u dat u op `n beveiligde pagina bent.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Bestellen bij ons is zeer eenvoudig, we hebben bewust het bestel- en betaalproces zo kort mogelijk gehouden.

1. U kiest een model naambord en klikt dan op de knop "Personaliseer". U komt dan in het ontwerpprogramma en daar staan alle stappen één voor één uitgelegd. Als het naambordje helemaal naar wens is, drukt op de op de knop 'Opslaan / in winkelwagen'

2. U wordt nu doorgeleid naar een “ontwerpmodule”, hier kunt u het naambord personaliseren. Hier staan alle stappen één voor één duidelijk uitgelegd.

3. Bent u klaar met personaliseren, klik dan op "Opslaan / in winkelwagen". U wordt dan direct doorgeleid naar de kassa, waar u nogmaals het naambord ziet wat u heeft ontworpen. Als het helemaal naar wens is, druk u op de knop 'Ga door naar afrekenen'. Hier vult u uw gegevens in en kiest u de gewenste betaalmethode. Als alles is ingevuld, drukt u op de knop 'Plaats betselling'.

Zijn de prijzen zoals vermeld op de website inclusief BTW?

Ja, alle prijzen die vermeld staan op de website zijn inclusief BTW .

Zijn de prijzen zoals vermeld op de website inclusief verzendkosten?

Ja, u zult niet voor verrassingen komen te staan. Alle prijzen die vermeld staan op de website zijn inclusief verzendkosten (naar Nederland en België). Wij versturen uw naambord via de reguliere post. Als extra optie bieden we u de mogelijkheid om uw naambord via rembours te verzenden. Een rembours zending wil zeggen dat u aan de postbode betaalt. De extra kosten hiervoor zijn € 6,95 inclusief BTW.

Hoe wordt mijn naambord verzonden?

Alle naamborden worden ofwel via reguliere post met PostNL verzonden ofwel via de pakketservice van PostNL.

Is de wet ‘Koop op afstand’ (herroepingsrecht) van toepassing op naamborden?

Nee, de wet koop op afstand (herroepingsrecht) is niet van toepassing op naamborden. Dit komt omdat naamborden een uniek, gepersonaliseerd product zijn welke we specifiek voor u maken.

Bent u echter niet tevreden met uw naambord, neem dan zeker contact met ons op. Ons doel is om ieder naambord naar volle tevredenheid van de klant te produceren. Eventuele problemen en/of gebreken lossen we daarom uiteraard graag voor u op.

Wat is de levertijd van de producten?

Alle bestellingen voor naambordjes die voor 16.00 uur geplaatst zijn (en betaald zijn via ideal, creditcard, paypal of een rembourszending) versturen wij dezelfde dag nog. In alle overige gevallen zal uw bestelling uiterlijk binnen twee werkdagen na ontvangst van uw betaling worden verstuurd.

Kunt u ook andere naamborden maken?

Ja! Wij maken veel meer als alleen hetgeen wat we op deze website kunnen aanbieden.

Bent u op zoek naar afwijkende maten, andere kleuren, vormen, materialen of bedrukkingen? Twijfel niet en neem direct contact met ons op via 040-2869570 of info@namenenzo.nl

Wat als ik een naam aan mijn naambord wil toevoegen?

Een naam aan uw naambord toevoegen is geen probleem. Als u uw naambord bij ons heeft besteld, doen wij dit tegen kostprijs.

Hoe moet ik mijn naambord bevestigen aan de muur?

Op onze website onder het kopje “productinfo” vindt u alle montagehandleidingen van de naamborden en huisnummers. Uiteraard zitten alle benodigde bevestigingsmaterialen bij uw levering ingesloten.

Ik ben niet tevreden met mijn naambord, hoe kunnen we dit oplossen?

Het kan altijd voorkomen dat u om wat voor reden dan ook niet tevreden bent met het door ons gemaakte naambord. Wij vinden dit uiteraard zeer vervelend om te horen. Wij gaan er dan alles aan doen om er voor te zorgen dat u toch een naambord krijgt welke voldoet aan al uw verwachtingen.

Zodra u uw klacht kenbaar heeft gemaakt bij ons, zullen wij zo snel mogelijk (doch uiterlijk binnen 5 werkdagen) voor een oplossing zorgen.

Heeft u een andere vraag, we staan u uiteraard graag te woord!